Ah.. te dijete

Ko ih je izmisli ?
Ja baš nisam zagovornik dijeta .. ali ako već moram onda su mi najdraže kupus dijeta i medicinska . Sve druge su isprobane, ali kod mene ne daju neke rezultate. Svi smo mi različiti .Različite smo i gradje . Neprimetno smo postali robovi modernog izgleda i sve devojke liče jedna na drugu . Možda trebamo zadržati i nešto svoje i ne pratiti trendove po svaku cenu. Obično se kaže genetika u pitanju ... ili od pogleda se ugojim , ali obično što se pogleda i pojede se.
Dnevni unos za žene je od 1500 do 2000 kalorija , kad smo na dijeti poželjan unos je 1000 kalorija . BMI preko 25 je već hmmm višak telesne mase ...
Ja baš nisam tip koji rado gladuje . Mnogi preporučuju UN ... ali mislim da je besmisleno treći dan se najesti kolača i sledeći dan biti na voću ...tako devedeset dana . Isto tako , vidjam i dijete u to vreme pojesti pileći batak sa nekom egzotičnom salatom baš u to vreme .. i Bože moj, ako nije u to vreme ne garantuje se uspeh dijete ... već se unapred zna krivac. Nepojmljivo mi je da neko svaka dva sata može pripremati drugu vrstu mesa .. jedino da kupi.. ali to nije to . Hipermarketi nisu loši , ali sama pomisao na mast koja se sliva iz gotovog jela ne može zameniti domaću hranu. Izdvojiću radje 15 minuta za krckavo pržen krompir..na  primer  i znam da je svež , bez triglicerida i " ostalih tragova ". Većina dijeta preporučuje i kuvana jaja ... ali u tom slučaju samo belanca .. jer kome žuč nije proradila ... posle takve dijete će sigurno :D. 
Zdrava ishrana se potcenjuje i sve se opravdava brzim načinom života ... medjutim za to nije potrebno puno vremena . Ako vi ne mislite na sebe, ko će ?
Od svih šok dijeta i dijetica , nutricionističkih saveta na kraju sam došla do zaključka da jedem što mi prija .
Ujutro za doručak - voće, jogurt, musli do 12 sati  neki protenski šejk ( u parfimeriji za 600 dindži )  ili sojino mleko ;
ručak -  što bi rekli stranci trennkost - proteini  sa salatom ili ugljeni hidrati sa salatom
večera - salata od povrća .... ne jede se voće jer želudac posle 18 h prestaje sa varenjem .... i dogadja se neka vrsta vrenja u organizmu . 
Integralni hleb umesto belog, slatkiše jednom u nedelji , rižane galete i lanene pločice zamenjuju  hleb ... i možda se duže čeka na rezultat ali je ipak vidljiv. Da i... fizička , ovaj , aktivnost :D. I dve litre tečnosti .
Postoji jedna poslovica : doručkovati kao bogataš , ručati kao radnik i večerati kao siromah.
I najbitnije ... lakše je sa nekim i popričati ili držati u isto vreme , a pošto sam bila dobra .. mislim da ću se častiti ribljom čorbom na splavu , a  možda padne i neka palačinka :D Biće preko 1000 kalorija, ali jednom se živi :D .

PS . namirnice koje treba izbegavati :
napade gladi izazivaju light proizvodi , proizvodi na glutenskoj bazi . Izbegavati gazirana pića ( u sebi sadrži 60 kocki šećera ), kupljene voćne jogurte( 40 kocki šećera )  , deserte ... sve zasladjivače izbaciti iz upotrebe . Kupovati mlečne proizvode sa 2, 8 % masti , jer sve ispod u sebi sadrži zasladjivače ... jer nečim se mora nadoknaditi nedostatak masti tj. ukusa. Praviti svoj corn flakes - ispeći lešnike i orahe i pećnici isitniti u blenderu .. pomešati sa corn flakesom , pšeničnim mekinjama  , lanom ili zrnevljem po želji.

Коментари

  1. Ja sam na svoju veliku sreću davno pronašla ravnotežu što se prehrane tiče, i djeluje. Inače ne jedem premasnu hranu, ali volim ju pojesti, dakako. Moglo bi se reći da općenito dobro jedem, ne jedem lošu hranu. Naravno, ima izuzetaka :) Stvar je u tome što se bavim sportom, mislim d aje to presudno

    ОдговориИзбриши
  2. Divim se svima koji mogu pratiti dijete koje propisuju namirnice koje treba konzumirati za pojedini obrok. Poludim kad vidim npr. da se za doručak predlaže kava, šnita kruha i 2 kriškice nemasne šunke.

    Smatram da bi za učinkovito mršavljenje svatko trebao analizirati svoje navike i uvidjeti što je dovelo do viška kilograma pa to korigirati. Raznovrsna prehrana, neki oblik rekreacija i poneki prehrambeni grijeh puno su učinkovitiji od izgladnjivanja i iscrpljivanja organizma, što propisuje većina dijeta.

    ОдговориИзбриши
  3. nikad nisam bila na dijeti... prije godinu dana sam prestala pušiti i naglo sam dobila skoro 10 kg, strašno, ali srećom bila je zima i sve se to uspješno pokrilo odjećom :)
    nisam željela na neku djetu, ali željela sam izgubiti te kilograme koji su došli neplanirano, jednostavno sam smanjila obroke, a glad koja se stalno javljala popunjavala sam svježim voćem ili sokovima bez šećera, čajevima i sl. u proljeće sam počela svakodnevno voziti bicikl i puno šetati, do mora sam bila na staroj kilaži
    male promjene u načinu prehrane mogu učiniti puno, ali fizičke aktivnosti su neizostavne da bismo ostali zdravi, a naravno i vitki

    ОдговориИзбриши
  4. pa ja baš ne volim da vežbam .. moram promeniti navike - suština cele priče .

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Jaretina iz pekača

Ajvar od barenih paprika i plavog patlidžana

Uštipci sa Snickers čokoladicama