Пређи на главни садржај

FBI rukavice : bosi kod Tanje na kafi

Fbi rukavice , pod istragom  Tanjin blog Kuhinja zaposlene žene.
Tanju sam upoznala na Adi ( susreti blogera ) i tada je  na mene ostavila utisak  vedre , nasmejane , druželjubive žene koja voli da se zeza i kuva odličnu kafu. Ona je dobar primer uspešne žene ostvarene u poslu i porodici ,  okrenutoj modernim stilovima  i posvećenoj porodici i tradiciji.
Voli da isprobava tudje recepte, sudeluje u igricama i  nesebično podeli porodične recepte . Blog je dvojezičan - za čitaoce Balkana i engleskog područja . Većinom obiluju recepti sa našeg podneblja i prate ih odlične fotke i postupci pripreme , tako da ne možete pogrešiti i da želite. 

Isprobala sam sledeće :
Kolač sa bananom - priprema dan ranije da bi crumble odmeknuo i sutradan se seku lepe kriške . Odličan spoj meke "sundjeraste kore " sa ukusom banane i cimeta  i krckavog , karamelizovanog posipa . Ovaj kolač obavezno pravite sa decom . Kolač je doživljaj mirisa i pre i tokom i posle pečenja.  Za odrasle bih mogla zamisliti i u kombinaciji banana - instant kafa umesto cimeta. Recept pogledajte ovde .

Humus - Tanja je zaslužna što se leblebija ponovo našla na našem jelovniku , zahvaljujući njenoj temi leblebija . Kolekciju  recepata sa leblebijom pogledajte ovde , a recept za ukusni humus ovde.


Za vreme posta sam probala Posne urmašice . Zamenila sam orahe sa bademom . Šta reći , sem da veoma kratko traju. Recept ovde .


Prhki keks koji izaziva momentalnu zavisnost i razumem njenog sina . Recept ovde ...


Palačinke za početnike - recept ovde ...


Paprike sa krompirom i lukom - odlična ideja za punjene paprike. Da li moram reći kakva je kombinacija slaninica , lukac sa rendanim krompirom i preliveno kiselom pavlakom ? Mogu ih čak zamisliti kao predjelo ili uz meze na slavlju . Recept pogledajte ovde .


Bakine šapice - pravi , starinski recept . Hvala Tanjinoj baki na receptu . Kod nas je proglašena nedelja šapice - šapice uz kafu , šapice pre i posle doručka , izmedju , pre i posle ručka i najsladje posle večere , negde oko pola deset uveče. Recept je ovde.


Post je ipak uticao na nas i da ne zvučim alavo " davili " smo se vrućim , lisnatim pogačicama sa čvarcima. Recept ovde ...

I na kraju Vulkan pecivo - Tanja je iskombinovala svoj recept za testo i Jelenin za bavarsko testo .
Iako sam pravila manje pogačice ( 12 ) , testo je trostruko naraslo . Krckava slana kora i meka sredina sa bogatom sadržinom ( kod mene domaća kobasica , sir i slanina ) će otopiti svakog gurmana i verujte mi da je bolji od originala tj. pekare. Recept ovde.



Volim FBI rukavice jer je to jedinstvena prilika da tokom dva meseca isprobam recepte blogera koje pratim i prilika da razbijem monotoniju porodičnog jelovnika nekim novim idejama i jelima. 
Tanjini su provereni recepti i toliko dobri da  su nas prosto " izuli iz cipela ". Posle svakog recepta je sledilo pitanje : " Kad praviš ponovo ?
Čak planiram da poslednja četiri pravim za slavu . Mislim da se gosti neće buniti .







Коментари

  1. Nisam sigurna da li sam uspela malopre da ostavim komentar, izgleda da je nekako nestao.
    Dakle, draga Sanja, neizmerno mi je drago da su moji recepti naišli na dobar prijem kod ukućana tako dokazane domaćice. Hvala na lepim rečima i na probanju, oduševila si me. Veliki poljubac!

    ОдговориИзбриши
  2. Divno si sve izabrala i pripremila, kolac sa bananama mi je promakao, moracu da se vratim po receptic... paprike sa krompirom sam pravila ranije, ali nisam uspela da pronadjem fotkice, svejedno zasluzuju reprizu jer su zaista odlicne. Svidjaju mi se i keksici koje si odabrala, a drago mi je da si isprobala vulkan peciva i sapice.:))

    ОдговориИзбриши
  3. Sanja, puno lepih recepata si izabrala sa bloga...baš volim ove naše blogerske igrice, prvo što otkrijemo nove blogove, drugo, što otkrijemo divne recepte, koje bi verovatno propustile i treće što vidimo kako su to naše koleginice, blogerke, pripremile te recepte.

    ОдговориИзбриши
  4. Ajme koliko si toga isprobala, svaka čast! Ova vulkan peciva uopće nisam skužila. Sve super izgleda

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ajvar od barenih paprika i plavog patlidžana

Obožavam septembar zbog mirisa pečenih paprika koji se šire ulicama . Kao svaka izjašnjena pripadnica " paprikara "  podrazumeva se da se u mom jelovniku  nadju sva jela od paprike ... ma ne pitam . O načinu  kako se jede ajvar , odbija se svaki dijalog ili diskusija - dok se ne vidi dno tegle , ne prestaje se sa jelom . Što se mene tiče,moj predlog za septembar je red lučene paprike , red domaćeg sira , red ajvara , pa red pršute , a može i da zaluta neko kuvano jaje i komad vruće pogače .  Pravljenje ajvara za mene je neka vrsta meditacije . Drugi idu na jogu i trčanje , mene opušta kuvanje . Pa hajde da meditiramo zajedno ...  Sastojci :  10 kg crvene paprike - očišćene  2,6 kg plavog patlidžana - oljuštenih  1 ljuta feferona  200 gr. soli 200 gr. šećera 2 litre vode 400 ml belog alkoholnog sirćeta 1 litar ulja 100 ml senfa  Priprema :  Prokuvati vodu sa sirćetom , šećerom i solju. U ključalu vodu prvo kuvati plavi patlidžan da omekša

Posne palačinke sa sojinim mlekom

 Sastojci: 1 litar sojinog mleka ukus vanila 450 gr. brašna tip 400  1 prašak za pecivo  50 ml ulja na vrh noža soli Priprema: Prosejati brašno sa praškom za pecivo, dodavati uz stalno mešanje sojino mleko,so  i ulje. Sjediniti da nema grudvica. Ostaviti smesu pola sata da odstoji. U podmazan, zagrejan tiganj sipati 3/4 kutlace smese ,razliti i peći sa obe strane.  Peći dok se smesa ne utroši.  Filovati po želji.   Na slici sa sojinim voćnim jogurtom.

Kolač sa kupinama

Sezona je kupina i ovaj kolač je aktuelan kod nas ovih dana uprkos crveno - narandžastom alarmu. Pri prvom zalogaju zaboravite sve. Mek , vazdušast, sočan ... topi se u ustima.  Sastojci : 250 gr. brašna tip 400 1 kesica praška za pecivo 200 gr. šećera 2 vanil - šećera 225 ml ulja 3 kašike ruma 6 jaja 850 gr. kupina Priprema : Prosejati brašno sa praškom za pecivo i pomešati sa šećerom i vanil - šećerom. Dodati ulje i rum uz stalno mešanje varjačom i jedno po jedno jaje - da ne nastanu grudvice.  Sipati smesu u pek papirom obložen pleh prečnika 30 ili 32 cm i posuti kupine ravnomerno po testu. Peći 30 minuta na 200 stepeni.  Kolač je odličan i vruć , ali je bolji kad se potpuno ohladi . Kupine puste svoj sok i natapaju vazdušasto testo .  Možda će vas uplašiti količina kupina . Kupine neće zgletaviti testo , bez brige. Verzija za štampu