Пређи на главни садржај

Kuglof sa tikvicama

u kombinaciji sa čokoladom se tikvice i ne primećuju . Softan i mek kuglof . Jedan deo tikvica  se može zameniti i jabukom ... 
Sastojci :
400 gr. rendane tikvice
300 gr. šećera
2 vanil šećera
10 gr. cimeta ili jednu kesicu
200 gr. margarina
200 gr. čokolade isitnjene 
400 gr. brašna
4 jaja
1 prašak za puding ukus čokolade
1 prašak za pecivo
100 gr. suvog groždja

Priprema :
Margarin penasto umutiti sa šećerom, vanil šećerom , dodati prosejano brašno sa praškom za pecivo, prašak za puding i cimet . Potom dodavati jedno po jedno jaje uz stalno mešanje . Na kraju sjediniti sa  rendanim tikvicama, suvim groždjem  i čokoladom. 
Sipati smesu u podmazan i prezlama posut kalup za kuglof.
Peći na 175 stepeni 65 do 70 minuta  i po potrebi prekriti alu folijom.
Malo ohladiti i izručiti iz kalupa. Posuti šećerom u prahu ili belom čokoladnom glazurom.


Коментари

  1. tikvice su odlične u kolačima, daju sočnost, super kuglof

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda predivno! Ja obicno tikvice stavim u mafine a u poslednje vreme i u proju i bas odrze svezinu.

    ОдговориИзбриши
  3. Od kad sam probala onaj na Adi, ti si moj guru za kuglofe :)

    ОдговориИзбриши
  4. This looks wonderful and I love your pictures

    ОдговориИзбриши
  5. Volim tikvice u kolačima, a kuglof izvrsno zvuči i izgleda !

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ajvar od barenih paprika i plavog patlidžana

Obožavam septembar zbog mirisa pečenih paprika koji se šire ulicama . Kao svaka izjašnjena pripadnica " paprikara "  podrazumeva se da se u mom jelovniku  nadju sva jela od paprike ... ma ne pitam . O načinu  kako se jede ajvar , odbija se svaki dijalog ili diskusija - dok se ne vidi dno tegle , ne prestaje se sa jelom . Što se mene tiče,moj predlog za septembar je red lučene paprike , red domaćeg sira , red ajvara , pa red pršute , a može i da zaluta neko kuvano jaje i komad vruće pogače .  Pravljenje ajvara za mene je neka vrsta meditacije . Drugi idu na jogu i trčanje , mene opušta kuvanje . Pa hajde da meditiramo zajedno ...  Sastojci :  10 kg crvene paprike - očišćene  2,6 kg plavog patlidžana - oljuštenih  1 ljuta feferona  200 gr. soli 200 gr. šećera 2 litre vode 400 ml belog alkoholnog sirćeta 1 litar ulja 100 ml senfa  Priprema :  Prokuvati vodu sa sirćetom , šećerom i solju. U ključalu vodu prvo kuvati plavi patlidžan da omekša

Posne palačinke sa sojinim mlekom

 Sastojci: 1 litar sojinog mleka ukus vanila 450 gr. brašna tip 400  1 prašak za pecivo  50 ml ulja na vrh noža soli Priprema: Prosejati brašno sa praškom za pecivo, dodavati uz stalno mešanje sojino mleko,so  i ulje. Sjediniti da nema grudvica. Ostaviti smesu pola sata da odstoji. U podmazan, zagrejan tiganj sipati 3/4 kutlace smese ,razliti i peći sa obe strane.  Peći dok se smesa ne utroši.  Filovati po želji.   Na slici sa sojinim voćnim jogurtom.

Svadbeni kolač

po receptu Suzane Mihajlove iz Bačkog Petrovca koja ga je prezentovala i neumorno pekla na Foodtalku 2013.  koji je održan 14.06. na Salašu 137 u Čeneju. Tipičan slovački recept koji se sprema kako i naslov govori za svadbe. Kao i svaki tradicionalni kolač nekog naroda  i ovaj se polako uči od desete godine i kad se ovlada tehnikom devojka je spremna za udaju. Zainteresovao me je prvo postupak rada i Suzanina nošnja . Bila mi je simpa dok je rukama razvlačila testo kao za pizzu i pričala o receptu . Ono što je kod nje delovalo lako ... uh... ispostavilo se kući da nije baš tako kad trebam sama ponoviti. Ukus - topila se u ustima i NARAVNO, tražila sam recept. Lako je dati recept, ali da li će dovesti do istog rezultata ?  Isprobala sam ga dva puta . Prvi put sa brašnom tip 500 , drugi put mešano 400 + 500 .Nisam dobila mramornu šaru kao Suzana i možda nije autentična , ali po ukusu je ista . Mera sa brašnom je bila odokativna , tako da sam došla do mere 1 kg i tip 500 je